Mitt Liv.

Min nya design. =)

Nu har jag fått min fina design. :) Tackar så hemskt mycket. ♥ 
 
Ska snart bre mig några mackor och börja klä på mig, så jag kommer iväg till min sista praktik dag. Tråkigt men sant. =/ Får la se vad denna dag har att erbjuda. =) Jag har väl iallafall inte tänkt kasta ut flytande tvättmedel över hela mig, som jag gjorde igår. Usch, det löddrade ett tag efter kan jag ju säga. ^ haha.. 
 
Ludvika festen har startat för iår, men jag kan inte bry mig mindre. Kanske tar en vända upp imon eller nått, får se hur trött jag är efter att jag har slutat, då jag jobbar 9-4. ^ 
 

Comments
Susie säger:

Men gud, hur ser du ut? Hur kan du ens lägga upp en sådan bild? SKäms du inte?

Svar: För att det är så jag ser ut, varför skulle jag skämmas? :P Bara små människor som gör det ;) Så hur ser du själv ut? ;)

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback