Mitt Liv.

Andra December.

Igår var jag som sagt iväg på julmarknaden med mina vänner. Blev en fika på Åhléns Där vårat sällskap tog upp typ hela första delen på fiket. ^ Det är så när man är ute med Simonsson. Alltid lika mysigt. Sen åkte vi hem till hövdingarna i familjen och fortsatte fika med tårta och kaffe. haha, vi är inte kloka. ^ 

 
 
Sålde min säng igår, så idag ska jag hämta första betalningen på jobbet. Sen har jag kanske planer på att inhandla lite julklappar, eller något. ^^ Jag måste nog ta tag i det där. Jag slog iallafall in tre stycken igår. Och jag kommer slå familjen i ´störst julklapp´ haha. ^^ 
 
Frukosten är intagen, och nu kollar jag på Maria Wern, tredje filmen på två dagar. Varför har jag missat att hon är så bra? :O haha 
 
 
 
Knäckäpplet från igår. ^
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback