Mitt Liv.

Första December.

Idag går vi in i den sista månaden för 2013, och det är exakt 24 dagar kvar till Julafton. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, tiden har gått så fort att det i stort sett bara snurrar i skallen på mig. ^ Den här tiden brukar jag vara klar med mina julklappar, men ikke det. Har enbart handlat två, och alla i min familj vet att jag är den som handlar mest klappar. Så har några fler jag måste införskaffa mig. Dock jobbar jag nästan hela veckan före jul, så jag lär nog ta tag i det där snart. 
 
Det ska komma en kvinna och köpa min säng idag, så får se om jag kan gå på julskyltningen eller inte, jag vet inte riktigt än när hon kommer, så ska bli intressant. Men jag är glad bara jag blir av med sängen, även om den kanske inte är ivägen just nu, men ändå. Behöver inte stå i källaren och samla damm när det finns någon som vill ha den. ^ 
 
Snart ska jag ta mig en titt på årets julkalender, även om jag inte kommer följa den varje dag, men jag vill se vad dem har att komma med. ^ Jag minns tre stycken starkt från när jag var liten, eller ja, mindre. Pelle Svanslös, När Karusellerna Sover & Mysteriet På Greveholm. Så bra. ^^ 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback