Mitt Liv.

23 Januari 2015

Nästan pinsamt hur längesen det var sen jag var här. =/ När jag startade denna blogg uppdaterade jag flera gånger om dagen, och det är ju långt ifrån vad jag gör nu. Men å andra sidan händer det inte så mycket mer nu än vad det gjorde då. HAHA, vem försöker jag lura? =P 
 
Vi är iallafall inne på ett nytt år, vet inte vad det betyder mer än att jag blir ännu ett år äldre. ^ 
 
 
Egentligen hade jag inte så mycket att säga, ville mer uppdatera, så att även 2015 hamnar i den lilla listan på höger sida. ^ Om nu Mickan, min underbara webmaster, har vart duktig att fixa till det där. Eller så kanske det till och med är så att hon inte behöver gå in på denna blogg och göra något. Vet ju att hon är in på den andra.. ^^ Tur man har koll på sina egna saker. =') 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback