Listor.

6 0

Fredag ^^

Kom hem nyss , från teckenspråket ! Idag har vi bara gått igenom massa saker , hela tiden ! =) Ganska kul , å slappigt , så satt man fram i klassrummet , och hade hela klassen :P hehe ^^ Sen så vare väl inte så mkt mer , vi var hel klass å grejer ! .. För annika var borta ! .. =D hehe ^^

I helgen så blire till att plugga teori , som fan ! .. Jag ska verkligen göra allt nu , det ska bli gjort ! =) hehe ^^ Vissa har ju bara uppkörningen kvar nu , och jäävlar va jag ska döda henne ! :O haha ^^ Kan ni alla ge er fan på .. HAHA ..

På torsdag äre treafest , och temat är Film ! haha ^^ Vet ej riktigt om jag ska gå , men får la se ! Det kan bli kul , och det kan bli tråkigt , ska man gå dit klädd som porr stjärna ! =D HAHA ^^ Det var ju riktigt trevligt ! =)

Jag säger då det , Mina nätter ! .. Dom är så trevliga ,.. Att muppa med Anäätt och Ante fram till klockan är 3 , det är fan riktig M U P P N I N G .. =) Finns inget som slår det ! .. Det är så kul , skratta tillsammans med er , kan man verkligen göra =D hehe ^^


Uppdaterar ...


namn:
Marielle
födelsedag: 15 Augusti
födelseort: Falun BB , har jag för mig !
uppvuxen i: Ludvika , =|
bor: Fortfarande Ludvika , sån bonde som bor på ett å samma ställe ! =P
ögonfärg: Blåa
hårfärg: Blond , Blond Och åter Blond ! 
längd: 167 , tror jag =O

FAVORIT
färg:
R O S A , folk blir galna (A)
plats: Phi Phi Island , Thailand !
bok: Carolina Gynning - min B I B E L
spel: Ska man ha sånna oxå ? Klädpoker ? (A)
drog: Vatten !
fordon: Limousine ?
affär: Hatar affärer !
CD: Va fan , musiken finns ju på datorn !
artist: 50 Cent - Han är H E E T
aktivitet: Kaxa med morsan !

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
, räkna till tre , å hoppas på att jag ser annorlunda ut (A)
gnälla: När folk gnäller på mig !
skrika: När min ilska ska ut !
sova: Kan man göra när man dör ?
klä dig i svart: Inte ofta !
gå till kyrkan: Där gör jag min praktik , i 5 veckor nu =O
röka: Gör nog det , eller ja !
ljuga: Kan behövas ibland !
hata folk: Hatar dom som hatar mig ! =/
lita på folk: Klart gör det , dom som litar på mig , kan man lita på .. !

NÄR
läste du en bok senast:
Igår !
var du på konsert senast: 7-8 Nov - 50 Cent , Sen vare nå skit !
köpte du något senast: I morse .
svor du senast: Nån timme sen , morsan kom nyss hem (A)
sjöng du senast: Precis nu ! :D
klagade du senast: Jadu ?

VEM
saknar du:
Ojdå (A)
vill du slå: Finns bra många !
kramade du sist: Oj , ett bra tag sen , om inte gossedjur räknas .
vill du vara som: Mig själv ?
sårade dig sist: Det ska vi nog inte skriva här (A)
vill du bli galet full med: My Sistah ! <3<3
gjorde dig riktigt glad senast: Andreas =)
fick du sms från senast: Kalle
ringde dig senast: Sistah !
är vackrast på jorden: Jag ?

HAR DU
förföljelsemani:
Nej Nej ! .. Tror jag väl inte !
tvångstankar: Tända lampan på toan två ggå (&)
färgat håret: Klart jag har , alla jävla färger !
brutit några ben någon gång: Nej , men mitt finger sprack =O
några piercings: Tungan , näsan , två i läppen .
egen dator: Klart , å morsan använderen "Gäst" =D
gjort bort dig rejält: Nej , skäms aldrig !
bra självförtroende: Bättre än det vart , så jag klagar inte !
komplex: ÖH , ja !
kysst någon: Klart !
varit/är kär: kärlek är bara kemiska grejer som gör att man blir kåt och konstig !  
rymt hemifrån: När min mamma inte accepterade mina vänner stack jag en vecka !
tuttat eld på nåt: Ljus ?

HUR
går du:
Som man ska , med två ben ?
svarar du i telefonen: Mmh
mycket pengar har du: Mycket ? Nej , men lite !
ofta bäddar du sängen: Aldrig!
ofta städar du: Aldrig!
många stör du dig på: Ska jag hålla koll på det också?

TROR DU
att du kommer bli något:
Ja!
på gud: Nej.
att det finns nått efter döden: Ska det finnas sånt å ?
på rymdvarelser: Alien ?
att folk tycker om dig: Alla snackar om mig , så jag lär vara omtyckt !
på ett liv efter detta: Det måste det finnas =|

HAR DU NÅGONSIN?
ätit sushi: Neeej =O
stått på scen: Klart , jag är en scen människa.
blivit dumpad: Ne ?
varit ihop med någon som varit otrogen: Nejdu ..
varit med om en bilolycka: Nej , men om man satt ihop alla , har jag nog vart det ! =|
klättrat på berg: Tror ej det =P
sett vita huset: Nej, har doh ?

ANTINGEN ELLER?
kallt eller varmt: både och.
spets eller satin: Spets.
blått eller rött: R O S A
regn eller snö: sol ?
ull eller bomull: Bomull
rosor eller tusensköna: rosor
vår eller höst: vår
historia eller vetenskap: Historia
matte eller engelska: Engelska , även om jag har IG =)

MOTSATTA KÖNET!
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
 Mjo . (A) 
vet den om det: Hm , det hoppas vi
gillar någon annan dig just nu: hoppas jag . Omtyckt , har jag ju sagt .
vad tittar du på hos en kvinna/man: Kläderna ! Stora Byxor , Kepa på sne - Busvissla !

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA...
har du haft ett seriöst samtal:
Har ett samtal med Sistah nu ! <3<3
kramat någon: Nej ! Kramar inte folk jag inte känner !
kommit sams med dina föräldrar: Haha , verkligen inte !
bråkat med en kompis: Nä (A)

GILLAR DU ATT?
ge kramar:
Ja , det är klart !
ge massage: Japp , men får aldrig tillbaka :'(
gå promenader i regnet: Det är mysigt . =)

ÖVRIGT...
vad gjorde du förra sommaren: Jag sommarjobbade som jordgubbsförsäljare , och tjänade pengar =) Sen så var jag i Turkiet i två veckor ! .. Skönt som fan ..
svär du för mycket: Min mamma bara gnäller så jag lär nog svara - Ja !
när duschade du senast: igår kväll , tar mig en idag med ! =D
vilken färg är det på dina byxor just nu: Har hotpants på mig ! Och dom är Vita
vilken färg är dina underkläder: Rosa , och vita
vilken låt lyssnar du på just nu: Litanol - Skaka Din Gött
vad var det sista du sa:  - Hejdå
vad är brevid dig just nu: Ett glas vatten , och mobilen !
vad var det sista du åt: Mos och fiskpinnar , med grönsaker !
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Mina vänner <3
har du en lavalampa: Japp , en rosa !
hur är vädret just nu: Det blåser , men är varmt ute !
vad gjorde du igår natt: Jag satt vid datorn , och muppade hela kvällen / natten ..
vad gör dig glad: Mina vänner , Andreas , sol och sommar
vart skulle vilja du åka: till USA ! Los Angeles
för att shoppa: New York, Los Angeles !
för att festa: Las Vegas
vill du ha barn: Jodå ! Om kanske 6-8 år .
vad ska dom heta: Rosa ? =D


Comments
Litanol säger:

Fortsätt lyssna ;)

Postat: - URL/Blogg: http://www.litanol.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback