Mitt Liv.

7 0

Söndag - JULAFTON ^^

Nu undrar ni sääkert va jag har fått i julklapp ?? Inte - Nej , men då kan ni lika gärna vända på en gång , med tanke på att jag kommer rääkna upp allt ! haha ^^ Det vore ju lite slöseri med tid om ni läser fast ni inte vill det :P haha ^^ Men ja .. Jag är nu hemma hos pappa , och vi käkade nyss ! .. Gott gott , andra ggå på dagen :P hehe ^^ Hinner sääker med flera oxå ! :| HAHA .. det är väl som vanligt , man går upp 100 kilo , sen går man ner dom igen ! =P


  • OC - Boxen
  • Prision Break - Boxen
  • Beck - Flickan i jordkällaren
  • 5 Körningar på trafikskolan
  • Presentkort på Åhlens
  • Emma - Min kamp mot bullimin [Bok]
  • 2 Kuddar
  • Morronrock [Rosa]
  • Rosa Tofflor
  • Dusch Prylar [Rosa]
  • En rosa elefant [Gossedjur]
  • Ljus [Rosa]
  • Locktång
  • Ny digitalkamera
  • Ny DVD , med sånt ljud till :P
  • DVD - ställ [Trasigt , så vi ska lämna tillbaka det]
  • Underkläder
  • Tomma DVD skivor
  • Tandblekning

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback