Mitt Liv.

5 0

Nu får det fan vara nog på detta ! .. Igår var sista ggå , jag tänker inte tillåta någe mer ! För jag orkar inte , varkrn psykiskt eller fysiskt ! .. Det tar på mina krafter att hålla på , och jag tror fan att han hade rätt förra ggå , "jag kan såra dig mer om du finns i mitt liv , än om jag lämnar dig utanför" .. Det tror jag med nu .. Finns INGET kvar mellan oss ! .. Mer än minnen å tankar , men det är mitt mitt mitt ! Ingen annans . Får la se hur det går detta ! .. Jag hade iaf styrkan till att blocka han igår ! Det gik för långt , jag vart både Arg / Ledsen .. Å det har aldrig hänt förut , att jag blivit det samtidigt ! .. Men igår bröt det ut . Och han åkte på en block .. "Det är din Tabbe , ingen annans" .. Jag har A L D R I G , sagt att det är någon annans heller =/ Så vart du fått det ifrån , vet bara du ! .. Har aldrig skyllt ifrån mig , utan jag bara ifråga sätter saker du gör . Aja , nu är iaf detta över , och jag vet inte om jag ska pusta ut eller inte ! .. Äre så skönt , för dig kanske , men nu äre mig . Jag tror inte det , du var min vägvisare i livet ! .. But now u are gone !


Idag ska jag stäääda mitt rum =P haha , kan behöövas tro mig ! .. =O Eller ja , fråga morsan ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback