Mitt Liv.

5 1

Förlåt Andreas ! ...

Sakerna i min blogg kanske inte var menade till 100 % .. Jag var Arg och Ledsen , när jag skrev de där ! .. Så det är nog mer bara det som kom upp i skallen först ! .. Jag ber iaf om ursäkt ,..
Och denna gång klarar vi det ! .. Vi ska ta det lugnt , Och INTE göra nått för snabbt , vi ska bygga upp en relation , som inte vi har haft .. Vi ska vara vänner , inte mer ! .. Vi ska inte lägga våra känslor i syn för varandra ! ..


Nu sitter jag här igen , eller ja .. Sitter på församlingsgården =) Ullis städar , gör inte så mkt ! .. Vi ska snart börja med ängel vingar , som dom ska ha i julspelen .. haha ^^ Tur man slipper sånt .. hehe ^^ Va ska man mer skriva .. Än att det vart en jobbig natt ! .. =P haha ^^


Ses senare , Kanske ! .. Slutar iaf halv 4 =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback