Mitt Liv.

5 5

Jaha , då var morsan på sitt bääästa humör igen ! =/ Sanslöst att hon ska komma hem från jobbet  å vara grinig , jag tror jag blir galen snart ! .. hon kan fan inte annat än gälla å ha sig .. Det är sjuuuk , faan ! .. Nån som vill ta över henne eller ? :O För jag orkar då fan inte med na nå mer !

haha , säger då det ! .. Vilken kväll det var igår ! .. haha ^^ Vissa har ju inte samma humor , lite tråkigt ! ... haha ^^ Men men , alla kan ju inte ha lika kul som jag , Anäätt å Andreas ! .. haha ^^ Hmm , va fan ! ..

Va ska man göra sen då ?? .. Sooova ! ..

jag hade väl glömt att stänga av rigningen på klockan , så den ringde imorse klockan 8 :O haha .. Fy fan , det var bra jäävla drygt =/ haha ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback