Mitt Liv.

trettioåttonde.

3-0 till AIK !

Fan , vilken jääävla match det var ! .. Fy fan va öös ! =) hehe ^^ Hmm , stämning , där har vi ordet . Klacken var ju helt galna , höll fan inte käften en sekund ens ! .. Helt underbart ! .. Men bra jäävla kallt vare ute .. =/ Fryser fan än .. Skit samma , kul hade jag iaf ! .. Och det märktes att man var i den där horiga staden , dom är "Kolla på mig , jag är störst , bäst och vackrast" .. :O HOROR !!! =) hehe ^^

Imon så äre skola som vanligt , tror jag , om inte Ola kommer döda mig , för jag har inte gjort ett skit ! .. Jag orkar inte med skiten mer , jag klarar inte av det ! .. =/ Det är för mkt för mig ! .. Det går lixom inte frammåt , det är 100 grejjer i veckan .. =/ så jag blir dum i huvet! .. Men nu försvinner jag nån dag , så jag får vila upp mig , å kanske ha bra kraft till APU:n som vi ska ha om en vecka ! ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback