Mitt Liv.

trettiofjärde.

Först lär jag ju börja med att grattulera min lilla prinsessa som fyller 16 år idag !!!
Du ska ha en så jäääävla bra dag ! .. Hoppas du får mkt fina paket , och en jätte god tårta ! hehe .. ^^ Du vet att du får paket av mig , när jag kommer hem från mina äventyr i sthlm , om nu det blir nån stad där .. Får la se ! .. Men paket kommer du inte undan ! .. hehe .. ^^

Idag då ? Mamma undra väl om jag kunde tvätta , så va fan ! .. Kastade i en maskin ,.. Tar ju inte så lång tid , har ju nyss vaknat , så varför inte . ^^ hehe ... Sen ska jag iaf sparka igång min DVD .. haha ^^ Den la av igår , läste inte ens skivorna ! I D I O T  ..



_______


Nu är jag tillbaka igen ! .. Och har vart jääätte duktig idag , jag har tvättat , pluggat och slagit in massa julklappar ! .. hehe ^^  Då får jag faktist tycka att jag är duktig ! .. Senhar jag la inte gjort så mkt mer , kom nyss ur duschen ! .. Skönt som fan vare att få bli ren ! .. hehe ^^

Anäätt hon har slagit upp en bokhylla , haha , hon hade lite problem , hon tyckte det var lite för mkt plankor å grejer , men tillslut fick hon upp den ! .. och jag tror det blev riktigt snyggt ! .. hehe .. ^^ Man det kan ju inte bli annat när det är en tupp som grejar ! .. hehe

Andreas , nu saknar jag dig till 20000% .. Du får fan ta å komma hem nu ! .. Vill inte att du ska vara ute å ränna å ha dig ! .. på tisdag grabben , inget får komma emellan då ! .. Det är du och jag ! .. =) =) =)


Vi Två.

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback