Mitt Liv.

artonde.

Fy fan vilken dag det har vart i skolan nu då ! Micke var på AS dåligt humör i morse , så jag trodde jag skulle AVLIDA ! herreguud , tom. ola skällde på honom ! haha ^^ Lite kul vare iaf , sen så skulle vi dela in massa grupper , å HORAN joakim har väl lite problem med mig , som han säkert inte själv ens vet varför . Han är en jääävla tönt , och så äre bara ! Det är hemskt att vara i samma klassrum som han , för han är TOTALT dum i huvet ! .. Finns inget man kan göra åt det . På eftermiddagen, gjorde vi inte så mycket mer !

Betäller biljetterna ikväll , när morsan kommer hem ! .. Nu kan inte ens morsan stoppa mig , då drar jag hem till farsan , och fixar det ! .. haha ^^ Nån måste hjälpa mig ! .. Jag fattar noll , det är nog som Andreas säger , att jag är IQ-befriad !

5/11 - Fotboll , AIK - Malmö
7/11 - 50 Cent , Hovet !
[Sover hos ante]
8/11 - Nånting - Fryshuset ..
9/11 - Heeeeeem ... =)


______

Nu har man kommit hem , duschat och fixat sig för natta ! hehe , jag och Sandra var iväg och solade solarium ! Fan va VARMT det var där inne , + att det var en sjö under mig ! haha ^^ Sen så blir man verkligen brun , eller ja , det syns iaf , till skillnad på hos meddo ! .. där syns det då tamme fan inget ! haha.. kooonstigt ...

Sen har jag inte gjort så mkt idag ! .. FAN ... DET BLEV INGA BILJETTER IDAG HELLER ! .. det kommer fan inte bli nått :'(


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback