Mitt Liv.

åttonde.

Fy fan vilken underbar kväll / natt det var alltså , förfesten vare fullt ös på . redan där började jag bli helt bäng i skallen . haha ^^ man dricker för lite , och när man väl dricker blir man as kalas ! haha ^^ Sen traskade vi upp på stan , tog ut lite pengar å grejer .. Sen traskade vi in på trädgårn .. Fy fan va folk det var där inne .. Och alla som inte hade fyllt 18 kom inte ens in i baren . HAHA ^^ Det var lite kul faktist .

Jääävlar i min sjääl , va jag dansade igår ! Stången var min heeeela kvällen .. Fy fan va kul det var ! ^^ Sen kom Alex och dansade med mig , vi trivs där vi ! hehe ^^ Det kan man lätt säga , men va i helvete vare för D Y N G A till musik då ? Haha ^^ Va ju för fan rena rama skämtet ! Men men , sånt får man tåla ! 

När morsan skulle komma å hämta mig , så gick jag ner i baren och hämtade ett glas vatten , så sa han så här : De där bjuder jag på , tycker du ser ut att behöva ett ...  tack för den tänkte jag ^^ haha . . .

Anäätt och Linda traskade in där sen , jäävlar va dom röjde där uppe på dansgolvet . haha , ^^ Vilken syn det var att se de där , det kan jag lova er .. ^^

B A K I S - Förnamnet ja , men vad är efternamnet ?

_______________________

Jag vet inte va jag ska säga , om det som hänt på senare dagar ! .. Det finns nog inte så mkt att säga om det , mer än att jag är dum i huvet !!! .. Och så är det bara , jag har fan insett det nu .. "Man vet inte vad man har fören man har förlorat det" .. Och jag lovar er , jag önskar att allt bara var en FET JÄVLA HOR dröm .

Jag drömde en dröm som var så hemsk .. haha ^^ Jag var på treafesten , som vanligt . Och vips så var Andreas med , och vi började bråka utav bara helvete . Sloggs och hade oss , och ingen gav sig levande ! Sen när jag vaknade , så kollade jag så jag hade alla kroppsdelar kvar , la ner huvet på kudden och somnade om ! HAHA ^^


Senare
Nu har man väl vaknat till livet lite mer , morsan ringde nyss å väckte mig , klockan är väl en sex , eller nått .. ^^ haha .. Fan , är man trött å har ont i skallen så är man ! Men måste få sova då ! hehe , Tror fan Tuppen sover hon med ! Hon var nog oxå ganska slut , hon gick upp halv 7 .. haha .. ^^ I D I OT ! Men jag skulle fan lätt kunna sova i 7-8 timmar till , helt utan problem ! haha ^^

Vet inte nå vad nån gör idag . haha ^^ Orkar inte bry mig heller , får ta reda på det imon .


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback