Mitt Liv.

elfte.

Då var man tillbaka igen då ! Och nu sitter man i skolan , Ola är sjuk , så vi har ingen lärare på morgonen ! Helt skönt fan ! Så vi ska fortsätta med vårat arbete . Jag och Jannice sitter här , och våra partnes är inte här . Så vi arbetar själv , eller ja , jag sitter ju här , men jag SKA göra det snart ! haha ^^ Det vet man ju hur det slutar ! hehe . .

Jag och Andreas hade en normal konversation igår , ingen vart sur eller irriterad , T R O R jag ! .. Jag blev iaf inte det , och jag tyckte inte att Ante vart det heller . För det är sånt som brukar märkas .
Gud Damn . Är det enda jag kan säga , I MISS HIM ... Faaaaan .. !!! Alla våra underbara pratstunder , när vi flumma tillsammans ,.. Fan va jag saknar det ! ! Det är som en tomt hål i mitt hjärta , efter honom ! Allt vi snackade om , A L L T ! ! ! ! Är det verkligen bra att sakna någon så här mkt !?
jag och Pontus satt å diskuterade detta igår . Att jag å Andreas är så jäävla olika , kankse därför det blivit som det blivit , men ändå så ska det inte kunna krossa en vänskap , så jag vet inte . Men jag tror inte det är det , för isf tog det 6 månader att inse det , eller som pontus sa , jag är verkligen inte en sån brud Ante faller för ! .. Men men ^^

Igår kom min I D O L hem , I have miss him to ! hehe ^^ Han har vart i sthlm , .... Men nu är han tillbaka igen ! Va skulle jag göra utan dig , du får mig verkligen att LE .. Ingen har någonsin fått mig å skratta som du .. Till och från i 6 år , har det hållt på ! .. Du betyder mtk grabben ! ... PHILIP IS THE STAR !

 
This To , I Can´t Explain How Mutch I Care About Them . .

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback