Mitt Liv.

femte.

Nu har väl det ändå tagit hus i helvete ! Jag vette fan vare va som flög i oss båda idag , men nått vare ! Jaja , det är som det är nu , finns inget vi kan göra åt saken ! Det är som du säger , bara att accp. och gilla läget ! Okej , jag vet att jag kan säga och göra vissa saker , men aldrig jag skulle göra det när det kommer till dig ! Jag skulle inte göra det , för att veta att vissa saker kan slå om . Som det gjort ! Men jag får leva med det , och hoppas på att det blir bra , eller något ! Jag vet inte , bra å bra , vet jag att det inte kan bli , men det kan ju vända eller nått .

Va fan , nu var jag iväg på de där skiten , och det var verkligen inte som det var dom första åren , det blir ju bara sämre och sämre ! Fattar inte ett skit av de där längre . ^^ inte så ovanligt heller . hehe , men men . Vi var iaf där ! Så dom ska inte säga nått heller . haha , så det så !


I miss u , and i need u !


Senare
Jag kommer aldrig glömma dig , va du gjorde mig till , eller med mig ! Jag trodde verkligen på evig vänskap , men oj va fel jag hade . Aja , hos mig kommer du alltid att finnas .
Jag tog dig för den du var , inte för saker du gjorde / inte gjorde . Jag verkligen gillade dig , du var häftig , å tuff . Men nu vet jag inte va du är längre ! Kan jag ens hata dig ? Skulle det funka ? Utan att jag själv blir galen =/ Jag vet inte själv vad som är rätt eller fel , allt är bara åt helvete ! Utan dig , va ska jag göra ? du var min vägledare , typ ! .. Du fick mig att må bra . Samtidigt som du fick mig att må jäävligt dåligt , men jag var för blåögd för att se det då , men jag har insett det nu ! Jag känner redan nu , hur mkt jag kommer att sakna dig ! Ser hur allt rasar , hur jag faller ner , till botten , där jag var då jag träffade dig ! ..
Jag måste klättra hela vägen själv nu , och det kommer jag aldrig palla ! Du inser inte att du verkligen var en stor del av mitt liv ! Du fick mig att le som ingen lyckats med ,.. Och sen vips fick du mig att känna mig så värdelös !

Jag har A L D R I G gråtit så mkt som jag har gjort idag =/

  


Ännu
Senare
Nej , jag ska inte fortsätta tycka synd om mig själv . Jag ska ta tag i det som det är ! Ochnu har jag fått snacka av mig lite oxå ! Känns ganska skönt faktist , och jag har snackat med en person , jag inte trodde skulle bry sig , eller lyssna ! Nu hare hänt ! hehe ^^ ..

Imorgon är det en BF-dag , får la se hur det blir med den saken ! HAHAHAHA ^^ Ni ska bara veta hur det är med de där ! Vi är inte så duktiga på att fixa saker , och det är inte sån bra sammanhållning i vår klass , ni ska bara veta! .. haha ^^ pinsamt å snacka om fan . men det va la skit samma , grabbarna är fjantiga , vissa kan inte kominucera med  brudar ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback