Mitt Liv.

femtonde.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... är det enda jag får fram ! .. ^^ Det var så jäävla sjukt allt igår ! .. Jag vet inte vart jag ska börja ! .. Det var typ som "Ska du med hem å käka makaroner å hångla" HAHA ... Jag säger då det ! .. Allt så komlipserat .. Vet inte om det går så bra å förklara å grejer .. ^^ haha !

Idag har vi teckenspråck ! Så jag ska ta sällskap med Johanna upp .. Om typ 25 minuter , och jag är klar , så nu kommer jag virra omkring ! Och det HATAR jag och göra . haha ! ^^

_____

Nu är jag hemma hos pappa , och vill nog inte vara här så mkt längre ! haha ^^ kom nyss hit och en galen hund hoppade på mig .. så kan det vara ibland när man är här ! .. haha , sen då ! Pappa kommer väl hem sen , och då ska man åka till mig , sen hämta morsans bil ! .. Om jag nu kan köra , har så FRUKTANSVÄRT ont i knävecket ! haha.. Hemsk !
Jag och morsan ska käka RÄKOR ikväll ! .. Fan va gott ! ...


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback