Mitt Liv.

fjärde.

Jahaja , har så jäävla tråkigt i skolan , så jag tom. skriver lite blogg . lika bra , fan ! ^^ 
A-C grupp är ute i skogen , och har nån hitta vilse kurs , så jag orkdade inte gå ner i matsalen alone ! Så jag sitter kvar här uppe .. Vi har Ola nu , och jag och Elin håller på å ska göra något , jag fattar N O L L av detta . haha ^^ Men det är inte så ovaligt att jag inte fattar nått ! ..

Fan , osams med Andreas !! Det känns som fan , vet inte vart jag ska ta vägen . Jag vill verkligen inte detta . Jag orkar inte heller , han betyder verkligen hur mkt som helst för mig ! Han fick mig att känna mig värdefull , men nu är jag tillbaka på ruta E T T igen ! Bara kämpa sig upp mot toppen igen , ensam !

Jaha , va gör man när man kommer hem idag då ? Jag vet inte , plugga lite teori kanske . Det borde nog behövas . Får allt se hur det blir med den saken . Om jag kan konsentrera mig , vilket jag tvivlar , Men jag ska försöka iaf ! Jag måste , annars kommer jag aldrig få de där körkortet ! ..

Senare
Nu var man hemma , efter en helt sjuk dag i skolan . Va fan , jag vet inte . Hela dagen har jag setat på msn , och inte gjort något , eller jo . Jag har ju då kontaktat minicirkus och grejer . Så jag får väl se om dom vill vara snälla å svara på mina frågor ! Vilket är tveksamt ! haha ^^ Eller jo , det måste dom göra ...

Ja , var ut på Dollar , och handlade en mapp med en döskalle på , för att ha mitt pojektarbets-papper i den . Men ja , vilket arbete , det jag har förstört nu eller ? Hmm , orka bry sig ^^ haha


Ännu Senare
Nu har jag nyss klivit ut ur duschen , va iväg och solade en halvtimme på haffas ! Med Sandra och Therese . Jäävlar va ramt och sliskit det blev i de där rummet , jag flöt omkring i solariumet . Men men , så kan det vara ibland , och det var lixom två st som var före mig , så det var ganska så varmt där inne . ^^

Philip , är han inte en av dom bästa som finns eller ? Faan , det är inte sant ! .. Han är så jäävla underbart rolig den grabben , bra heet är han oxå .. hoho (H) ... Men det vet han ju redan om , så det var ju inge kul .. Knappast man skulle gnaga av sig armen om man vaknade bredvid han .. ^^ GLÖM DET ! .. Är ni galna eller ?!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback