Mitt Liv.

fjortonde.

Nu sitter jag i skolan och jag vet inte om jag orkar så mkt mer ! Jag har Kalle , och det är lugnt för en gångs skull nu ! ^^ haha , det är fan sjukt ! .. Vi håller på med massa religioner , och jag har en kvar jag ska göra , sen äre bara att kasta sig till en dator och renskriva , om jag orkar det vill säga !

Igår så frågade jag Andreas om han fortfarande ville hjälpa mig med mitt PA arbete .. Men nej , då fick jag svaret "Ge mig en avsugning, så hjälper jag dig" "Tjänster och gentjänster" .. Jaja , tänkte jag , då fåre fan vara ! haha ^^ Va fan , aldrig , nog för att det inte kommer gå som jag hade tänkt mig , efter allt som hänt ! .. Men jag lär ju göra det så gått jag kan ! ..^^ haha ..

Nej, nu ska jag nog traska tillbaka, så jag inte får storstryk av Kalle ! ...

Ps. Lunis sa att jag inte hade nå vänner , och att jag hade personlighetsklyvning och kunde fylla en hel buss .. Det tyckte jag var lite väl och ta i , nog för att jag kan känna mig lite delad , men INTE så.. HAHA !!! ^^

_____

Nu är jag hemma , och har fått min dator rensad , men jag ska ändå installera om XP på den nästa vecka eller något ! .. Så att allt skit försvinner . Då kanske den går lite snabbare , än va det gör nu ! hehe ^^

Fick ganska mkt papper framtagna idag till mitt PA .. Utan att vissa hjälper mig , och jag tänker inte börja diskutera de där med han ! .. För att jag vet att jag har behandlat han som skit , men jag ÅNGRAR mig .. Och tycker verkligen om honom .. Shit the same ! Orkar inte bry mig ! ... ^^

Sen då , jag vet inte va jag ska göra idag , förutom ikväll , då ska jag ut å trixa å gå med Johanna ! Det var på tiden man gjorde nått med henne ! hehe ... Men jag vet inte vart vi ska gå , kanske blir en bra bit iaf . Det skulle vara lite kul !

_____

Va ute å gick med Johanna en sväng idag , skönt ute , om det inte var för den där hemska jackan .. haha ^^ Johanna sa det var kallt ute , det var GANSKA varmt ! haha .. Men så kan det gå .. Sen då , jadu , inte så mkt mer som har hänt , har väl läst lite narkotika papper ! haha ^^ .. Kan vara bra om man inte vet nått !

50 CENT
Nu så äre så att jag SKA50 CENT , finns ingen som kan stoppa mig .. Det finns inge hinder , om jag så ska börja nu .. Jag tänker inte ge mig , i värsta fall blire väl till att gå . Kan inte bli värre ! .. haha ^^ Herreguuud , va kuuul det skulle vara ! ... Och Ante tror jag skulle suga av han på nån toa .. HAHA , kan ju han glömma ! .. Klart det skulle va kul å träffa han , men skulle ALDRIG leta efter honom ! ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback