Mitt Liv.

nionde.

Jag vet att jag har sårat dig Andreas , och jag vet inte varför jag gjorde det , när du var en av dom bästa som fanns , jag förstår att du är ledsen / arg eller nått . Jag har full förståelse för det .. Jag ska göra allt så du kan lita på mig igen , vad som krävs ! För du verkligen fanns för mig , och jag vet att jag fanns för dig med . Jag förstår att det tar hårt att jag gick bakom ryggen på dig , jag har inte sagt något annat heller ! .. Du var / är nog en av dom bästa människorna som jag någonsin har kunnat snacka med , så jag fattar inte själv va fan det är jag håller på med ! .. Jag sårar ju inte bara dig , jag gör ju även så du blir sur å tvär mot folk i din omgivning .. =/  Jag fattar inte fören nu , att du är den människan jag har letat efter hela mitt liv , en som verkligen kan säga ifrån och grejer , det har nog ingen annan lyckats med , som du har ! +att du verkligen säger vad du tycker , Ä R L I G ! Det är där felet sitter hos mig , jag har inte vart ärlig mot dig.. Allt jag sagt fram tills det att vi började bråkade , allt detta har vart sant , men från det att bomben släpptes , så har nog inte vart helt ärlig . Jag fattar inte själv varför , va fan vinner jag på det ? Inte ett jävla skit , jag förlorar bara dig ännu mer !

Kan inte mer än säga F Ö R L Å T , för tillfället !

Hatet var starkare än Kärleken

Andreas
Andreas » I will never forget u !

Jag är verkligen ledsen , över allt jag har sagt , å gjort för att få det så här ! =/
JAG SKÄMS , SÅ FÖRBANNAT MYCKET !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback