Mitt Liv.

sextonde.

Du dag - Nya andetag . .

Jag vet inte va som ska hända idag , kanske ska tvätta ihop lite ! Så man får lite rena kläder ! ... Kan ju behövas ibland , och så vill morsan att jag ska damsuga hela lägenheten , joo, eller hur att jag tänker .. ^^ haha .. Va fan , kan ju inte säga åt mig å göra massa sånna saker heller .. Får la se hur det blir med den saken !

____

Nu sitter jag hemma hos farsan , och ska snart käka .. Fast han är inte så duktig på de där , för han glömmer hälften . haha ^^ + att det är AIK - Helsingborg på TV:n , så han har inte riktigt tid med maten ! haha .. Nu står det 1-1 i matchen ! ... Maria fyller även år idag , men har inte grattat henne än . Va fan ska jag göra det för ? haha .. ^^

Jaha , den 7 blire kanske nu då , 50 Cent .. Om jag kommer ner , behöver jag inte oroa mig för att komma hem , för jag kanske sover kvar hos Ante , eller ja . Jag har ju lovat honom och göra det , så jag ska göra det om jag kommer ner ! .. Sen så får min far hämta upp mig , när dom kommer dagen efter , så slipper jag åka hem ! Så det är bara attt umgås med han från kvällen till dagen efter på eftermiddagen ! .. Det ska la bli kul ! Hoppas jag ...

Nu slog det till , 2-1 till AIK !!!!   AIK SHALLALA , AIK SHALALLA , AIK SHALALALA , eeehhh ... AIK ..!!

____

HOOOORA .. Hur faaan kan man nicka in en boll i sitt eget mål ??? HERREGUUUUD , dom är fan sanslösa ! ... Det kan inte vara sant ... Nu mååste elfsborg förlora mot kalmar .. Annars kan det vara riisigt till , vi ligger över med en poäng ! .. Och det ska vi hålla till sista matchen , då vi vinner mot MALMÖ ! Kan du ge dig fan på ! .. hehe ^^

Nu har vi käkat , det gick ner i magen , nu tror jag dom planerar att vi ska spela spel eller nått .. Jaja , det fick dom väl om dom ville ! .. haha ^^ Jag är 18 år , ska jag sitta å spela spel ? Jaja , det kan jag väl ! .. Men fan inge länge !? Det kan dom GLÖMMA !

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH .....

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback