Mitt Liv.

sjätte.

Vilken jäävla dag hittils , fy fan ! Man fick skjuts till skolan , så åkte vi till HR och hämtade alla våra grejer vi skulle ha , och allt blev kaos . . Har inget mer att säga om den saken , och börjar K Ä R R I N G E N gnälla eller något liknande , så blire fan ett utbrott , för nu är jag så trött på henne , så hälften vore fan nog ! Hon går hela klassen på nerverna , + massa annat folk ! Man blir ju fan rädd av att gå på hennes lektioner , då när hon örjar gnälla å M O R R A !! Dagen slutade med att en annan kärring gnällde på oss , om att det var helt Oorganiserat ... H O R O R ! Va fan , jag ska se när nuvarande tvåorna ska göra detta i trean , få se om det blir så jäävla mkt bättre ! Man ska inte öppna kärften om man inte ha nått vettigt att säga !

Snart ska man iväg till trafikskolan , och sitta där i några timmar , lika bra , så morsan håller fan på sig . . Hon bara gnäller.. Blir så matt på henne , hon har inget annat att göra om dagarna , så hon måste gnälla . 

Philip , han får mig alltid att le ! =) Tack för att du finns vännen ! .. Utan dig vet jag inte , du betyder massor ! .. Du är K U N G E N i mitt liv ! ^^ Iaf på Peggball , man de där jäävla ljudet , H E M S K T ! Och jag hatar att förlora på de där , det är inge kul längre . ^^ haha .. "Snälla phiiliip , jag vill ha dig tillbaka!" Den bäästa låten E V E R  !


Senare
Nu har jag setat på trafikskolan å tragglat dessa frågor , och svar . Så jag har lyckats fått en grön prick iaf ! helt överlycklig är jag över det =) hehe , ^^ Eller ja , lite glad iaf . Jag kan bara jag vill , men det är inte ofta jag känner för att göra det heller . haha ..

Imon äre skolfoto som gäller

P H I L I P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback