Mitt Liv.

sjugosjunde.

Jag tål fan det inte mer ! .. Alla är så förbannat jävla dumma i huvet , det är fan bara så ! .. :O Jag blir ju inte bara dum i huvet , jag blir idiot förklarad oxå ! .. HAHA ^^ LOOODISAR ! ....


Jaha , så stängde tvillingarna å notta in mig å matias på toan idag oxå ! :O haha ^^ Inte varje dag något sånt händer .. haha ^^ Men men , sen då ? Väärsta stol griget hade vi , drog i väg en stol på matias , så man ska passa sig ! .. Är så trött på hans käft som knatar hela tiden .. :O Det är fan sanslöst ! .. IDIOTER ....

Jaha , matias trafikskola , kan ta sig i röööööven ! ... hur fan kan man skicka ut en räkning som man ska betala , om personer setat öga mot öga med mig , å säga att jag slipper betala den räkningen , å sen få en räkning ! :O HAHA

AAAHHHH , jag orkar inte med folket som bor här mer ! .. Undra om jag ska gå klart skolan , sen ska jag lämna ALLT bakom mig ! .. och bara flytta , utan att säga ett ord , och bara starta på nytt , någonstans i världen !? Det skulle ju inte sitta fel ! .. För här blir man fan ett psykfall ! .. jag orkar inte mer .. Det går mig på nerverna .. Dom är inte kloka ! ..


Andreas baby - I will always care about u !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback