Mitt Liv.

tionde.

Nu var jag tillbaka igen , och jag vet inte va jag ska skriva , känns lite som att jag skriver samma sak i alla dom här bloggarna nu för tiden ! Men det finns inget annat i min skalle än Andreas ! Så inte undra på att det blir lite lika saker .

Idag ska vi iaf till mormor , och äta ! Sen vet jag inte va jag ska göra ! Får la se vad som händer , det har vart en lång helg iaf , började redan i torsdags ! Skönt som fan , har det vart . . ^^ hehe .


Jag kan be om ursäkt hur mkt som helst ! Det leder ändå ingen vart tror jag ! . .
I miss him so mutch ! . . . FAAN . . Jag vet inte va jag ska göra utan honom . . Inget är sig likt . . Men jag har bara mig själv att skylla , om jag kunde / viste va jag skulle göra . så skulle jag det . . Vi mååste sluta käfta med varandra , det gör fan inte saken bättre , men det är klart att jag fattar att du är arg / ledsen . Det vet jag , men det blir iaf inte bättre .

Andreas  -» Jag har svikit dig , jag vet . Och jag skäms !

Andreas

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback