Mitt Liv.

tjogoförsta.

Hemma från skolan nu ! Underbart skönt , men det regnar å grejs ute ! Faaan , snart är väl äckel snön här .. Jag vill verkligen inte , vet inte va jag sks ta vägen i ett halv år , ska fly landet å flytta till något som är VARMARE ! hehe ^^ Hmm , jadu ! .. idag kollade vi på Matrix , tror jag den heter , är inte säker ! .. Helt fucked up . haha .. Men det är inte så ovanligt att inte jag fattar .. Ibland kan man undra om jag knarkat i 100 år . För jag är borta i skallen . hehe ..

Hade PA idag , gick bra , gjorde massa frågor jag ska se till att få svar på ! hehe ^^ det är väl det jag ska med frågorna till ,.. Sen har jag Loggat till Kalle , så nu är det gjort ! Ska bara se till att han kollar mina frågor så att jag kan skicka ut dom !

Nej , ska nog kasta mig i sänga nu , som är FULL av kuddar , la i alla kuddar från soffan , i sängen ! .. Skööönt !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback