Mitt Liv.

tjugofemte.

Jajemänsan lilla tuppfaen är lös i maggans blogg :P ha ha
är ju så att maggan är i ullared på gekås och shoppar satan :D de vill jag med faen de eh ju bra jävla kul där ju :D he he men men får väl åka dit själv nångång i framtiden. ta med sej en shoppingalen människa och åka :P

Jaha händer väl inte så mkt i mitt liv just nu precis, sitter på de här jävla stället och mögglar bort :/ AHHHH

får se ifall vi åker och köper min nya bokhylla idag då :D skulle la vara fint :) hehe men men då finns den väl inte kvar eller nått sånt de brukar ju lixom vara min vanliga tur det faen haha bara att hålla tummarna och se :P hehe

helgen har vart riktig ösig :P ölen har flödat hela helgen :D så de ska vara faen ;P

naj nu äre bra för mej tack och hej leverpastej :P moahahahhahaha

// tupptupp

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback