Mitt Liv.

tjugonde.

Nu har jag skaffat min andra dildo , den andra paja ihop !haha , så jag kastade den när jag flyttade .. Det var lixom ingen idé att ha den kvar ! hehe ^^ Va fan , kan ju inte spara sånt heller ! ...
Har även bokat biljetterna till 50 Cent , och det blev stå plats för mig och Bella .. Men grejen är den nu , att jag ska åka till Ullared , och mina pengar bara rullar ! haha ^^ Men det är sånt man får tåla .. Sånt är livet , men nu har vi alla stå platser iaf ! .. hoppas jag , så det kan bli lite roligare !

Idag - Undra va man ska göra då ! .. Jag vet faktist inte ! ...

____


Nu är jag hemma , och har ätit .. Duschat å massa mer , jag somnade fan i sängen en sväng ! .. skönt som fan , efter den där jäävla föreläsningen ! Dom där stolarna är inte så speciellt sköna att sitta länge i ! ...

BiatCh ? -  : Är öm i kroppen bara , har haft förelösning i 2 timmar , å stolarna är inte sköna ! =/ 
Ant3 | | Hon: aha :P läste för snabbt och tyckte de stog två utlösningar ^^


Vissa andra trodde ju då någonting annat ! .. ^^ hehe , så kan det vara ! .. När hjärnan tänker på någonting annat , hela dagarna ! .. hehe ..
Ante å Pontus skulle mysa nu , så jag ska kila till min säng , och kolla på Singel Coacherna ! .. haha ^^ Tror jag , får la se hur jag gör , nu ska jag iaf ut i köket och leta på godsaker !

Andreas
Andreas - I Miss That Time We Had ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback