Mitt Liv.

tolfte.

Nu sitter man i skolan igen , och ska arbeta med något jag inte riktigt fattar vad det är . Man ska skriva om en resa , allt ska vara inräknat , boende , flyg å massa shit , så ska man sälja det till klassen , så man måste ha bra priser och jävulskap med ! Och det kommer säkert gå bra , ska vara kklart nästa vecka . haha ^^ Eller inte , det kommer inte jag klara av . Jag har knappt börjat ! haha ^^ Men så kan det gå !!

Igår så var det den väärsta dagen i mitt liv , men jag ska gå vidare och ha ett fint liv .. Jag måste , kan inte hålla på så här , jag vet inte om det kommer kanske bli nått "hej" eller nått i framtiden , men nu äre lika bra å släppa honom helt ,.. Jag måste verkligen det ! Allt jag gjort mot honom , jag S K Ä M S ! Det finns verkligen inte ord för det . Han var nått jag verkligen brydde mig om ! Och så bara gör jag så här . vilken nolla jag är ! Vi kom varandra nära på så kort tid , betydde inte det nått för mif ?


Idag blire till att sitta på trafikskolan och plugga , jag och patrik ! ^^ Ska se hur länge vi pallar det .. Eller ja , jag ska iaf det , sen vet jag inte om han är med , men han skulle det iaf ! .. Skönt att ha någon med ..

Jag kom på nått riktigt bra igår :_ Allt folk säger att man är fjortis å jävulskap om man skär sig å grejer , men dom som gör det , behöver oftast hjälp , men får det inte fören dom verkligen visar det .. Men dom andra då ? Som inte skär sig , och V E R K L I G E N ber om hjälp , varför är det ingen som ser eller hör det ? Är det för att världen är totalt blinda , eller ?? Okej , man är ego om man tar livet av sig , tänker inte på hur många det är som kommer sakna en å grejer , men va fan . Om man inte orkar mer , E N S eget val , kan inte vara nån annan , eftersom att omvärlden V Ä G R A R hjälpa en !

Sen har man Kalle , och det ser alla fram emot , eller ja . Kanske inte ! .. Men det ska nog gå bra det med . Haha ^^ Det är fan katastrof där inne ibland , förra veckan höll vi på med massa Hunner . Det är så man blir mörkrädd . Det är fan inte sant ! .. Problemen bara öser sig själv upp på en hög . haha ^^ Men men , ta dagen som den kommer ,.. eller , undra om jag ska göra som andra människor gör ibland , bara sopa allt under mattan !


Jahaja , så fick man nyss veta att 50 Cent spelar i sthlm den 7 November , men va fan , jag ska dit den 5 , och 8-9 .. Kan ju för fan inte åka dit den 7 oxå .. Då dödar min pappa och mamma mig .. haha ^^ Va fan ! Jag blir så jääääääävla arg , detta kan dra åt helvete ! Jag hatar det ..


Senare
Nu sitter jag hemma , gör inte så mkt mer ! Har väl vart hos grannarna och spelat spel , käkat och lite sånt , morsan är kvar där än , super å har sig . Haha ^^ Det var det jag visste skulle hända , så jag stack . Orkar fan inte släpa på henne hem ! haha . Nån måtta fåre fan vara ..

Nu har fan Anäätt fixat en blogg oxå ! http://anettealexandersen.blogg.se/ ... Besök henne med för fan !

Anäätt / Marielle


Jag var bara tvungen å lägga in denna bild .. Den är så otroooligt sexig . Eller inte , men bra snygga är vi , klockan är väl typ runt 4 på morgonen eller nått ! Haha ^^ Har man tråkigt ute , va ska man göra , ifs , satt vi i Lindas bil på denna bilden . Men tråkigt vare säkert ute ! Jag kommer inte ihåg ! HAHA ^^


Detta är då jag ! När vi är ute och muppar tog vi massa skugg bilder ! Alltid lika kul , dom blir så fula ! (A)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback