Mitt Liv.

trettionde.

Nu har jag precis vinkat av Therese å Dahlin ! .. haha ^^ Dom var hit och lånade lite filmer ! .. Alla tror jag börjar bli Beck:omaner ! .. hehe , vi älskar dom filmerna ..


Har så fruktasnvärt ont i röven att jag inte ens skulle känna om jag blev påsatt där . Det är fan illa , seriöst ! .. Satt på en träbänk i 8 timmar igår , .. Jag och Johanna hade verkligen sköj , hon kunde inte hålla käften , börja typ kaxa med Brix . haha ^^ Det var sköj ! .. jag kunde verkligen inte sköta klockan , det gick inte , sen fick jag in snitsen .. haha .. Efter många OM och MEN ! .. haha .. ^^

Idag så ska vi hem till Lena och Johanna och käka ! .. Får la se vad det blir ! haha ^^ Sen vet jag inte , nu börjar iaf vintern komma , och jag orkar inte med det kalla vädret ! Det tar död på mig , fatta .. K A L L T !

Ante ska åka bort i veckan ! .. Kommer sakna honom !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback