Mitt Liv.

trettiotredje.

The Biatch Is Back , To Stay !!


Nu sitter man och diskuterar med Anääätt i telefonen ! .. haha ^^ Man fick ett mess av henne före innan hon ringde "En svensk kyckling behöver man inte banka gul och blå" .. haha , jag tycker den är ganska bra !

Philip å hans tjat om musik ! .. hehe ^^ Nu är han nöjd ett tag till hoppas jag , sen kommer tjatet igen ^^ Men jag ska iaf ha mina tjänster sen . hehe , han ska inte slippa undan ! ..

Idag äre en vecka kvar tills jag ska till Sthlm , och se 50 Cent ! =)


Andreas Johansson - Kom heeem , i miss u so mutch !!!

______

Nu sprack det upp .. !! Nu i några dagar så har jag bara funderat och funderat på vad som verkligen är rätt och fel ! .. Men har väl inte kommit fram till något så där bra svar på det , men en tanke har jag .. Om jag träffar andreas , kommer jag kunna åka där ifrån utan att få tårar i ögona , eller kommer det vara en lättnad ?
Men nu när han är borta , jag saknar han så jäävla mkt , FÖR att jag fick lixom inte säga hejdå ! Han bara åkte , tror jag .. Eller så har något hänt honom , för de där är inte likt honom .. Han kanske fick brottom , jag vet inte . Saknar honom gör jag iaf , och lite föör mkt kanske ! .. Med tanke på våran relation , som vi har tillsammans ! .. Jag önskar verkligen att saker och ting kunde vara annorlunda , får la se hur det blir på tisdag , om en vecka ! ..


Vännerna - Älskar er så mkt !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback