Mitt Liv.

trettonde.

Hemma än så länge , har nyss klätt på mig , jag blev väl klarare fortare än jag trodde ! .. Så jag kastade mig in här , och började skriva lite ! Men jag vet inte va jag ska skriva , och jag tror inte jag orkar tjata om de där en gång till . Ska försöka låta bli .. Men lite vet jag att det blir ! ...


Tanken av ett liv utan dig , får mig att falla ner på knä , be till gud . Att vi en dag delar ett barn , delar en dröm , att det alltid är du och jag , spelar ingen roll vad folk säger , spelar ingen roll vad dom gör . för jag vet att vi lever för varandra , kommer alltid vara tillsammans , tills dagen vi dör !

_____

Sitter i skolan nu , och ska väl snart traska till bussen som går halv fyra ! Vi har nyss kollat på massa filmer om autism , jaja ! Orka babbla om det . haha ! ^^ Hmm , A-C och jag rök ihop idag , IGEN .. Det är som vanligt med andra ord , att om inte kärringen får som hon vill eller att jag ger mig , då ska hon vråla rakt ut . Och då gör jag detsamma ! ^^

Idag ska jag ut och köra bil med min farsa , i morsans bil ! För farsans tänker jag då rakt inte köra mer ! Den är hemsk , finns ingen kraft i den , så man lär gasa utav bara helvete om man ska komma upp i någon hastighet på den ! haha ^^ Det är sjuuukt , jag vill ha tillbaka BMW som farsan hade , den vara drag i ka njag tala om ... Riktigt kul vare å dra iväg med den !

_____

Nu är jag hemma efter en bilfärd genom lilla ludvika kommun å grejer ! Jag och pappa var ute å övningskörde , det gick bra faktist ! Eller vissa saker får man väl panik på ! Men det ska nog funka bra ska ni se ! Det är snart mitt .. ^^ hehe .. Eller ja , snart å snart . Jag ska ha det snart , så äre bara ! ..

Jaha , jag har kommit på en skiit bra sak (NOT) .. men det saker man får tåla , allt kan inte gå med en , saker går emot en ! haha ^^ Och det har jag hittat på nu , mitt PA . Det kommer gå åt helvet , om jag inte får den hjälp jag verkligen behöver . Hoppas det går bra iaf !
Jag skrev klart två arbeten idag , som skulle vara inne för ett tag sen. Helt skönt å ha dom klara nu , och fan va snyggt min resa till GBG blev !

 

T U R K I E T Jag saknar verkligen T U R K I E T ! !
 
Men jag ville inte vara där , när jag väl hade landat . Men nu vill jag tillbaka , bara alla galna turkar gav fan i att riva å slita i en ! Det var väl bara det som var problemet eller nått ! Jag var där med morsan å faster , och dom ! Fan , man blev ju dum i huvet av de där ! Men visst hade jag kul !



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback