Mitt Liv.

andra.

Vaknade nyss , klockan är väl lite över nio . Fy fan , jag ska skaffa fram en drömfångare , och det är illa kvickt . Faan , vilken vidrig dröm jag hade !
Jag hade typ 18-års fest för mina vänner , och så vare nån som precis hade fått en unge , och jag vägrade tala om vem det var för pappa , så han började mörda mina vänner . Till slut fick jag ut honom ur lägenheten och då hade han staplat den där 5 liken mot väggen , och mot garderoberna i hallen , in mot toan , så varken jag eller morsan vågade gå på toa , och hon vågade inte sova inne vid sig . Sen när han kom ut , så började dom skjuta raketer in mot vårt vardagsrum . Men det var ingen som träffade in . Det var han och Maria , sen vare massa utklädda , som mördade oxå !

Blire krogen idag , eller inte ? Jag är fan inte säker på om jag orkar , för va fan , den där drömmen tog på krafterna ! haha , eller ja ! Får la se hur det blir med den saken . Har ju hela dagen på mig att bestämma ! Så jag fixar nog det under dagen isf , morsan jobbar ju till 10 , så jag kanske inte är hemma när hon kommer . hehe ^^


Senare
Jag och Sandra ska snart iväg och sola , ska bli skönt som fan ! =) Det var ett bra tag sen man gjorde det . Men ja , jag har ju haft färg , men inte så mkt kanske , men sen jag kom hem från Turkiet ! Men nu blire till att lägga på lite mera färg , det kan behövas . Hehe ^^ Jadu , va händer sen då ? Jag vet inte , hem å duscha tror jag nog , sen vette satan ! Morsan ville att jag skulle fixa balkongen , ORKA ? haha , nej det tror jag väl ändå inte .


Ännu Senare
Nu har jag nyss dragit på mig lite smink ! Ska iväg på krogen om 30 minuter , ska möta Therese då . Så vi får väl se om det blir nå fart eller inte . Hehe ^^ Ja , men lite lär det ju vara iaf , typ inte hela klassen , men nåågra blir vi från klassen iaf ! Hehe .. Så jag ska väl ta och röra lite på mig nu då ! Så jag kommer någonstans !

  
  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback