Mitt Liv.

tredje.

Nu har jag nyss kommit hem från krogen . Helt kul hade vi , men det regnade ute , så det var inte så kul och ta sig dit . Men så kan det vara ibland . Jaha , va gjorde vi då ? Dansade , drack , snackade , hade A L L M Ä N T  kul . hehe ^^ Sen så fick man Täggan att käpa en drink åt mig ! Sooofta bananer . ^^ Det var jag , Therese , Emelie och en till Emeli .. Fy fan va kul vi hade . Men det var nån jävla horfitta som hälde cider över mig , å drog på mig en smäll . Vänta bara på min motatack , det är nått du sent kommer glömma ..

Nej , om man kanske ska ta och sova lite , så man vaknar å har GANSKA ont i skallen . Eller något ^^ Fy fan , känner det på mig , kommer ha as ont . Eller så kommer jag inte orka gå upp , eller känna efter ! Nej , GODNATT !


Senare
Jahaja , nu har man vaknat ! Och jäävlar va det dunkar i min skalle . haha ^^ Det är hemskt , och när jag slog upp ögona , så snurrade det , men det gör det inte nu ! hehe . Ingen hemsk dröm jag hade inatt , haha , klarade mig utan sånna inatt .
Idag ska jag ringa fredrik , och han ska komma å hjälpa mig med min dator ! Så att den blir fixad nån jäävla hor-gång ! hehe ^^

Nej , om man kanske ska ta å käka lite frukost !


Ännu Senare
Sitter å snackar med Anäätt i telefonen , som vanligt . Va fan , vi har vart ifrån varandra länge nu . En hel helg fan . haha ^^ Och mycket kan hända då . Det är Ludvika vi lever i ! Och här är allt möjligt , och jag har fått veta det MEST roligaste , i heeela mitt liv , ojoj ! Jag kan leva länge på det , det kan jag lova er . Ni blir bara nyfikna nu . Det kan ni ge er faaan på ! Hoho (H) Det hade jag vart om inte jag vetat den . Men nu får ni inte veta , inte än på ett tag , men känner jag folket rätt , så vet alla det snart ! haha ^^

Jahaja , så har man gjort sig osams med Ante ! =( Tråkigt men sant !


Senare Ändå!
Ja , jag vet inte va jag ska skriva mer ! Allt är helt upp och ner , ut och in , osv . Kollade nyss på Beck iaf , och satt å muppa med Anätt under tiden , på nå skit på msn ! ^^ haha .. Nu ska jag starta röj-flaggor med henne ! Få se om hon vill förlora lite . hehe ^^ Eller så kanske det är jag som åker på stryk , eftersom att allt under denna dag , har gått åt helvete ! Sen har Pontus tagit bort blocken , men ja . Jag vet inte varför ..

Imon så får jag 1050 kr om jag inte fått dom redan , vi vet inte än ! Det visar sig alltid ! ^^ hehe . . Skola och grejer imon , jag vet inte , orkar man !? Jo , jag måste , vi har ola , å grejer ! Jag orkar inte med han snack , han pratar för mkt . Och för länge !

 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback