Listor.

1 5 3

Måndag ^^

1. Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa?
Ja, det skulle jag lött kunna göra ! :D

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Våren och Sommaren =) 

3. Brukar du sjunga i duschen?
Japp, Alltid !

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Absolut ingen ! 

5. Har du blivit kär vid första ögonkastet?
Ja, det har jag nog !

6. Laddar du hem musik och film från Internet?
Ja.

7. Vad skulle du göra om du vann tio miljoner kronor?
Ojoj, för mycket. Flytta till sthlm på en gång =) 

8. Vad är det bästa med julafton?
Maten, stämningen och paketen.

9. Tänker du mycket på ditt utseende?
Mjo, händer väl det med !

10. Vad får dig att slappna av?
Musik

11. Tänker du ofta på sex?
Haha, nej !

12. Är du skyldig någon pengar?
Nej, inte vad jag tror !  

13. Är du mörkrädd?
Nej, mysigare med mörker ;)  

14. Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Inget, men har rosa linser ;)  

15. Vilken färg är snyggast?
Rosa, Vit, Svart ..  

16. Tycker du matte är svårt?
Nejdå.

17. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nope.

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Oj, jag vet inte. Pengar kanske !  

19. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
När jag vaknar, 11-12 kanske.

20. På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
vet inte, pappa kanske.

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, jag röker själv!

22. Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Oj, det vet jag inte (A)

23. Bor du utomlands?
Nope.

24. Har du piercing?
För många tycker vissa. =)

25. Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Har uppnått mina =)

26. Bråkar du och dina syskon ofta?
Har inga sånna :P

27. Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Oh, Anääät. =] <3<3

28. Läser du ofta böcker?
Haha, öh, nej !

29. Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräck och komedi.

30. Vad slösar du mest pengar på?
Haha, skiit =/

31. Vill du gifta dig?
Nej, dyrare att skilja sig :P

32. Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Ja :D

33. Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Oj, många! ? OC , Efterlyst , Hello Africa , Lustgården , Fråga Olle , Prison Break . M.fl.

34. Vilka husdjur har du haft innan?
Ragge ? Ödla , Evert & Evelina ? Sköldpaddor  

35. Vad förknippar du ordet skolstart med?
Träffa vännerna, men jag slipper höra de där nu ;)

36. Var badar du helst?
I Havet =)

37. Vad dricker du för alkohol?
Cider , om jag måste :P

38. Vad använder du för droger?
Inga.

39. Vilka djur är du mest rädd för?
Rädd för ? :O Det är ju djur som är rädda för oss :P

40. Vilken musikstil tycker du bäst om?
Hiphop - =D=D

41. Vilka språk kan du?
Svenska , Engelska ? Sen har väl mormor försökt lära mig Finska :O

42. Gillar du att dansa?
Ja , på krogen ;)  

43. Vad har du för klädstil?
MaggiiieTheMyra :D

44. Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Lite tråkigt, men det är förstårligt !

45. Hur vig är du?
Höger ben bakom huvet ;)  

46. Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten :]

47. Vilken är din favoritglass?
Vanlig i våffla =]  

48. Vilket kaffe sörplar du helst?
Då spyr jag !

49. Vilket mobilmärke föredrar du?
Samsung.

50. Vill du gå ner i vikt?
Lite kanske.

51. Vad har du för personlighet?
Biatch :

52. Har du varit deprimerad?
Jodå.

53. Tror du på livslång kärlek?
Haha, va fan är det ?

54. Vad äter du helst när du ser på film?
Oj, chips kanske ..

55. Lever dina föräldrar tillsammans?
Nej.

56. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej.  

57. Har du tandläkarskräck?
Nej.  


58. Vad heter du i mellannamn?
Susan

59. Har du någongång haft självmordstankar?
Nej, men vist har man väl sagt hundra ggå om dagen förut att man skulle ta livet av sig :P

60. Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska.

61. Var är du född?
Falun

62. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

63. Vilken är din originella hårfärg?
Blond

64. Biter du på naglarna?
Ja.

65. Är du beroende av något?
Musik, Datorn, solen <3 och sthlm !

66. Hur ofta motionerar du?
Haha , ofta ? :O

67. Svart eller vitt?
Vitt.

68. Mjukt eller hårt?
HAHA, beror på !

69. Homo eller hetero?
Hetero, gillar killar :P  

70. Höger eller vänster?
högerhänt?

71. Stor eller liten?
Beror på vad det är ;P 

72. Göteborg eller Stockholm?
Stockholm.

73. Landet eller storstan?
Ja, inte fan äre Landet iaf ! ;P

74. Kram eller puss?
Både.

75. Vagn eller buss?
Buss.

76. Hyrfilm eller bio?
hyrfilm.

77. Gräs eller grus?
gräs.

78. Piggt eller opiggt?
Piggt.

79. Pasta eller potatis?
Pasta.

80. Is eller mjukglass?
Isglass.

81. Natt eller dag?
Natt.

82. Rakad eller orakad?
Vart då?  

83. Biffig eller slank?
Va snackar dom om ?

84. Popsnöre eller sportfåne?
Ha ?  

85. Naken eller pyjamas?

Halv naket !

86. Linda Skugge eller Linda Rosing?
Linda Rosing !  

87. Kaffe eller te?
Inget.

88. Engångssex eller engångstallrik?
Engångstallrik.

89. Plastbestick eller plastbröst?
Plastbestick.

90. 7-eleven eller Pressbyrån?
Pressbyrån.

91. Glasögonorm eller linscooling?
Linscooling ;)  

92. Planka eller pröjsa?
Pröjsa, drabbar ingen fattig ;)

93. Yngre eller äldre?
Äldre.

94. Lång eller kort?
Längre än mig.

95. Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist... skulle du fortsätta dejta honom/henne?
Ja, det skulle inte röra mig i ryggen, han får acceptera mina vänner, så är det bara !  

96. Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Ja, jag är för godtrogen. Men det är nog slut på det.  

97. Tycker du om ord?
Öh, haha.

98. Finns det någon du ogillar starkt?
För många.

99. Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Haha , jag är inte konflikträdd, men andra är rädda för att hamna i det med mig ;P  

100. Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Envis som en åsna :D  

101. Är du svartsjuk?
Ja, när det kommer till någon som jag tycker väldigt mkt om.

102. Vad gjorde du igår kväll?
Satt hos grannarna och lyssna på oväsen :P

103. Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Ja, är inte dom också människor?

104. Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Hundöron.

105. Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
Bakom Stängda Dörrar ..

106. Tycker du om att gå i skolan?
Verkligen inte, och snart vrålar man , ?För vi har tagit studenten =]?

107. Vad har du för mobiltelefon?
Samsung.

108. Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?
Nej, man kan inte dammsuga BAKOM den, men under ;)

109. Hur stor hårddisk har du?
Jag har två stycken, :P  

110. Har du överkast på sängen?
Nej. Men kanske ska skaffa fram ett va :P

111. Har du brutit något någon gång?
Nej, men fått en spricka i fingret :P

112. Har du blivit sövd någon gång?
Japp, dom skulle operera bort något som inte fanns .. :P

113. Har du varit med på TV?
Klart jag har ;)

114. Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Inte ett skit =/  

115. Använder du tofflor?
Klart jag gör det :P
116. Använder du morgonrock?
Ibland.

117. Är du en Besserwisser?
Japp, får jag inte min vilja igenom blir det krig :P  

118. Kan du dricka mjölk som gått ut för 3 dagar sen?
Absolut inte !

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback