Mitt Liv.

1 5 5

Lördag ^^

Nu har jag nyss gjort om bakrunden i denna blogg , och den får duga än så länge iaf =] hehe ^^

Idag vet jag fan inte va jag ska göra , fick inte sova i morse heller , då skulle man upp , va fan .. När jag väl kunde sova likson , nej då blir man väkt ! =/ Så då vare bara kliva upp och låsa upp dörren =/ haha ^^

Undra va som ska göras sen då ? Morsan ska på fest , och jag bli ensam hemma .. haha ^^ Skönt som fan de där ! Eller ja , iaf liite =b


116233-65
Var bara tvungen att lägga in denna snygging i min blogg ! .. Han är så jäävla het , det går fan inte ens att beskriva det med ord ! .. Han är den bästa som finns .. Grabben gör mig på bra humör .. =]



Du betyder !



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback