Mitt Liv.

1 5 7

Torsdag ^^

Igår hade jag körning , och var upp till akuten ! .. Allt gick bra , men det var bra varmt ute igår , så när jag skulle köra höll jag på att avlida ! .. Men nu sitter jag här =D hehe ^^ Ska ut och köra idag med min far , sen ska jag köra med trafikskolan imorgon , och på tisdag ! ^^ hehe ...

Igår spöade jag Philip i röjflaggorna på MSN ! .. Kändes fint , han har alltid spöat mig i alla spel , så skulle jag lära han de där igår , då vann jag ju ! =D Men det är väl inte länge till , han har väl fuskat nu, å träna å grejer =P haha ..

Ska man tro på att det är Litanol som är i min blogg ???




Philip - Grabben som får en tjej att titta två ggå !


116233-65


Comments
Litanol säger:

jag lovar det är the real Litanol som skriver här.
svär!

<3 för att du lyssnar på min musik <3

Postat: - URL/Blogg: http://www.litanol.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback