Mitt Liv.

1 5 7

Onsdag ^^

Ska till plugget snart ! .. Fattar inte riktigt hur länge sen det var jag var där =P haha ^^ allt händer samtidigt , jag har körningar å jag blir sjuk , det är liksom inte kul ! .. men sånt är livet .. =D haha .. skit samma , idag är jag frisk , och Andreas behövde mig sa han igår =D haha .. så jag lär väl dit , å rädda honom ! ..



Litanool;
Hur ska jag kunna ta reda på om det är du eller inte ?
haha , okeej ! .. Men att du just kommer ihåg min =P


UPPDATERING !

Idag har jag kört till blge , och tillbaka .. Pappa skulle sälja nått skit till motorcykeln ! =P Så då vare väl bara å lyda order =D haha .. Sen så var vi in på Elgiganten , ni vet CYKEL PÅ KÖPET ! Och inne där hittade jag min nya Ipod =D hehe ^^ Så jääävla het ären alltså !




image66


Comments
Litanol säger:

ja, det får du ta och lista ut ;)

din blogg var den enda (tror jag) jag fick träff på när jag sökte på Google.
that's why.

Postat: - URL/Blogg: http://www.litanol.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback