Mitt Liv.

1 5 9

Lördag ^^

Nu sitter man hemma hos pappa med Anääääääät ... Sov hemma hos henne inatt, eller ja , jag somnade väl som vanligt på en gång jag la ner skallen =O haha ^^ Det är inte så ovanligt .. =P Sen så vaknade man när det var hon den där Philan på tv:n ... Och somnade snabbt efter det ..
Vaknade imorse , å trodde jag blivit dum i huvet .. men inte ovanligt det inte .. Sen traskade vi ner och tog en pizza , och FETA skavsår jag har =O haha , så vi trixade till pappa för å se om han kunde plåstra om mig , men han var inte hemma , så jag fick göra det själv =P haha ^^

sen ikväll skulle man grilla med massa puckon =D haha ^^ Jag säger då det ... Senare blire muppning igen , eller nått .. Man vet aldrig hur denna helg kommer sluta =| ... Jag vill inte , jag blir rädd ! HAHA




Ligger Dalarna i Värmland???

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback