Mitt Liv.

1 6 0

Söndag ^^

det är dig jag tycker om att tycka illa om

Ditt jävla leende får mig att vilja krossa dina ben ta en stor skrovlig sten och slipa den len emot ditt skallben. Göra ditt namn känt nationellt genom att lägga dig på rälsen och köra tåget själv. Rulla tolv ton stål rakt över dig dela dina leder med dom medel som förärats mig Din blick, dina vidriga ögon skall aldrig mer se så peta ut dom och släng dom!


Håll aldrig något hemligt för mig !

Det är ingen idé att ens försöka med det, för det tar mig inte mer än ett dygn att få reda på sakerna! Jag vet inte hur jag själv gör, men jag klarar av det. Och det är ju bara pinsamt för dig då, om du setat och trott att jag inte ska få veta det, och så dagen efter vet jag allt utan att du ens har öppnat munnen. =P

Det är liite komiskt allt detta, men du förstörde för mig en gång i tiden, och jag tänkte att jag skulle ge igen, men se på fan, det behövde jag inte, skiten slog tillbaka på dig själv iaf. Utan att jag ens behövde öppna munnen en gång. Lite tråkigt, men verkligheten är bara för sann.

Hur var det där jag sa ? Att allt skulle slå tillbaka på dig fast 100 ggå värre , och se hur det är idag .. Du vart utan pojkvän denna gång med ! .. Du försöker med massa saker , men lyckas inte med något ! .. Du förslorade både vän och grabb ! .. Hoppas att du mår bra av det , och att du gillar livet , för att det kommer bli värre ... ;)

HAHAHAHAHAHAHAHA (&)

Anäätt / Marielle


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback