Mitt Liv.

1 6 1

Måndag ^^

Idag är det inte vilken måndag som helst , utan den sista april ! =P hehe ^^ Så ikväll blire till att öppna flaskan .. Och det är ju alltid lika kul .. =D Vi ska va hemma hos Anäät , ett helt gäng bara brudar , och plus Simon =P hehe ^^

Fan va jag va ute flög igår ! .. helt oootrooooligt , va trevligt det var =D

Ska väl kanske till Dollar nu på morgonen , och sen träffa på Anäät på stan fan ! =P hehe ^^


UPPDATERING !

Sitter hemma hos min syster yster fan ! .. haha ^^ har börjat dra i mig lite av min smirnoff =D haha ^^ den sitter fint i skallen .. den ska ta slut innan kvällen är över ... =D haha .. jag säger då det .. och folk under detta tak är ju så patetiska , så det är ju synd om dom ... försöker fixa tillbaka vänskapen på något vänster .. det är läskigt , att folk inte klarar sig utan mig ! .. men jag förstår dom =D haha .. jag skulle inte heller tycka det var kul att vara utan en sån som mig =P haha ...

Nej , om man ska kolla efter lite musik ! ?=D hehe ^^



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback