Mitt Liv.

- Blekt Håret

Igår när man kom hem, tog man det bra lugnt, slog på lite OC.. Sen ringde pappa och frågade om jag inte kunde komma och hämta honom i smen, så jag drog dit efter en timme kanske.. å när man kommer dit sitter inte han å ricky på altan då eller =O iskallt som det är ute, höll jag ju på å dö, av att bara se dom ! .. haha, satt dom där med varsinn öl i handen. Sen när vi skulle hem, kom jag på att jag inte hade något lägg med mig, och då vart det panik, men som tur var låg det i anettes väska ^^ haha, så när man kom in till stan vare bara åka hem till sandra och therese, hämta upp dom där två mupparna, Anette å Therese.. Sen bar det iväg mot saxdalen för att hämta upp den andra muppen =) haha, och sen till gränges.. Närjag släppte av dom där, sa jag att det skulle ta högst en kvart innan dom ringde och skulle hem.. Okej, inte riktigt så kort stund tog det, kanske 2 timmar max, sen skulle dom hem, jag åkte dit, men sen viste dom inte vart dom skulle. så man blev ju smått hysterisk ^^ haha, åkte in till stan, käkade, och körde ut dom till saxdalen igen .. Ett jääävla åkande på den där jääävla väägen ! =P haha..

image494

Lil´ Fucking Romeo <3

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback