Mitt Liv.

- Heeeemmaaa

Aja, bloggen vill ju tydligen fitta sig totalt nu, så får väl försöka göra det bästa av situationen!


Nu är man iaf hemma igen, sitter i min säng, i mittrum, vid min tv, och mitt allt =D haha, utom täcket som är kvar i rövtuna :O haha, jag säger då det ! ..


Vet inte om jag orkar dra allt som hänt sen sist, men lite kan jag berätta om. haha, =)

Igår drog vi till bussen lite över 10, redan där började jag klaga på mina väskor, och det var ändå bara 30 meter utanför dörren ^^ haha, sen kom vi till tuben, den var inte heller kul att åka med alla väskor.. kom till centralen, och det var flera timmar kvar tills vårt tåg skulle gå.. Och när det väl kom in, stod vi på fel sida av perången, :O va så jag kunde döda någon, sen skulle vi springa över på andra, ja, jag höll ju på att tappa brallorna, eller ja, dom gled ner över röven på mig, så jag fick panik, väl på tåget, så hade några nötter snott våra platser ^^ haha, oooorkaaa... !!!!!!!!! Bytte tåg i västerås, och då äntligen kände man sig hemma fan .. haha ^^ När vi kom fram hemma i Ludvika, kom mormor, peo å pappa och mötte oss ^ Så peo snodde min väska på en gång, mormor började grina ! haha .. humooooor =)

Idag var man iväg till saxdalen och hämtade Anette, sen drog vi till AMS dampa lite där inne, sen dampa vi på snuthuset med =) haha.. Sen till borlänge och slog ihjäl lite folk, och sen hem till hennes far och dog ! ^^ haha, åkte hem sen, så kom typ morsan precis när man kom hem =) Upp, och käkade lite, satt och skrattade åt MIFFO, filmen ^^ haha .. och sen kom therese och hämtade en, så man har typ nyss kommit in, .. bilder kanske kommer en vacker dag, om ni är snälla ^^ haha ..


Comments
anääät säger:

haha äääägd :P

Postat: - URL/Blogg: http://anettealexandersen.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback