Mitt Liv.

- Jul Hos Mor Och Far

Igår runt 12 kom mormor och peo hit, så käkade vi lite, eller ja.. Lite och lite vet jag väl inte om det vart, men ah, mätt är jag än iaf ! ^^ haha, sen efter det kastade jag upp disken ren å fin i stället, så vi fick våra julklappar någon gång (A) haha ..

Morsan hade sagt till mig att jag inte skulle bli sur över mina som jag fick, dom trodde faktiskt jag skulle vara kvar i sthlm, så jag fick massa kastruller, å sånt man behöver när man flyttar hemmifrån ^^ haha.. Sen fick jag väl sånt där smått och gott man kan behöva ändå =P haha ..

image484

image483



Sen åkte jag iväg till pappa för att kolla på Kalle Anka å hans jäävla vänner, jag hann se två som hälsade god jul, sen sov både jag, pappa och farmor ^^ haha, det är nästan alltid så.. =) Men bra skönt var det.. Maria och Lina stod i köket och höll på med maten.. Så den var typ klar när den där skiten sluta, och Kan du vissla johanna började på Tv:n =P haha .. Sen käkade jag igen, så jag trodde jag skulle avlida igen.. Men det är som vanligt.. Sen var det bara kasta in de där i diskmaskinen, så vi fick dela ut julklapparna för andra gången ^^ Så jag började läsa på alla, och sen var dom slut helt plötsligt ^^ haha...

I år fick jag;

? 4050 kr
? Sista OC boxen =)
? Massa flytta-hemifrån-saker.
? Saker till bilen ..
? Godis
? Blekningsmedel.

Bilder från pappa kommer senare kanske ! ..
Har inte så mkt tid på mig nu med att
leka med dom bilderna, ska iväg och vara tomte ^^ haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback