Listor.

- Lista !

senaste:
1. mening du sa: jag vill hem.. =/
2. personen du pratade med: Anette
3. du fick sms av: Ante
4. du kramade: Morsan <3

idag:
5. kläder: Fyxy brallor, och en rosa tröja !
6. bättre än igår: vette faaan ^^

imorgon:
7. är det: beeesööök =D
8. planer: Flytta hem =)

favorit:
10. nummer: 14
11. färg: Rooosa <3
12. årstid: Sommar

frågor och svar:
13. saknar du någon? ja
14. humör för tillfället: förbannad
15. det första du gjorde i morse: bad anettes morsa åka hem igen.
16. vad åt du sist? makaroner & köttbullar :)
17. vad irriterar du dig på? att jag är i sollentuna =@
18. tror du på distansförållanden? hmm, ingen kommentar =)
19. vem tänker du på just nu? Andreas
20. tror du att personen tänker på dig med? Klart han gör =D 
21. vart reste du sist? Ja, till sthlm ^^
22. vad gjorde du igår kväll? Åkte buss .. haha
23. liknar du din mamma eller pappa? Pappa
24. ler du ofta? Ler gör jag väl, men om det är falskt eller sant, var ju en annan sak.
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): skönhet
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Klart =)
27. i vems säng sov du i igår natt? Ja, evas, men nu min ^^
28. vilken färg har din tröja? Rosa

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. gråter du när du skadar dig? beror på..

lycka:
32. är du en glad person? Utåt - ja
33. vad gör dig glad? Ante och mina vänner ^
34. önskar du att du var lyckligare? Ja
35. är lycka överskattat? Ibland
36. kan musik göra dig glad? Alltid <3

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
39. har du en flick/pojkvän? Nej
40. är du nöjd med det? Vet Inte =/
41. är du kär? Ja..

hat:
41. vem hatar du verkligen? Emma Engberg
42. har du någonsin gjort en hat-lista? Nej, men skulle behöva en
43. är du en mobbare? Nej
44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, verkligen!
45. har du blivit sviken någon gång? Jo..

skolan:
46. gillar du skolan? Nej
47. favoritämne? Går inte i skolan
48. värsta ämne? Går inte i skolan
49. har du spytt i skolan nån gång? Nej.
50. är skolmaten god? den var god då =)

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback