Mitt Liv.

- Muppning

var ju nu ett tag sen jag uppdaterade, så det är väl lika bra man gör det kanske ^^ haha , eller ja, tårtan fick ni ju se, men har ju inte berättat vad jag gjort eller så ^^ haha..

I fredags så vaknade man på morgonen och var död :O haha, eller ja, trött som fan! .. Sen satt man lite vid datorn, och kom på att man kanske skulle ta och packa allt det sista, så det var ju bara att packa ner det, sen plockade jag ner datorn och skulle se till att morsans funkade, men nejdå! .. det gjorde den inte, så jag ringde och klagade lite.. Sen drog jag ut och hämtade Rikard och Anette, då vare ju bara muppning på hög nivå liksom.. Fanns ingen som kunde stoppa en ^^ haha, drog några vändor på stan, sen drog vi till saxdalen, och lämnade av rikard, som skulle se på hockey =O haha .. Så vi drog tillbaka till stan, och skulle köka pizza med massa, men ja, dom enda som kom var ju Sandra, Therese och Duffen =/ men det är bra och veta, vilka som är ens vänner och inte ! .. =D haha , ... efter det åkte vi tillbaka till saxdalen, och hämtade tomten =O

sen efter kanske en timme åkte vi hem ^^

image463

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback