Mitt Liv.

- Musiik Is Life

Nu har jag lagt in lite ny musik på min ipod, så jag klarar mig på tåget hem på torsdag. Och sen håller jag på att ladda den oxå, han dog igår! =/ haha, det var fan ett tag sen jag laddade den! ^^ Så kanske är på tiden jag gör det nu kanske, om jag vill ta mig hem med örona i behåll ^^ haha...

image473




Idag var anettes pappa här, och hämtade lite grejer, som skulle tillbaka till Ludvika, och det vart en hel del ^^ haha, sen var vi ner i tvättstugan, och tvättade såklart, då kom det ner en kärring och började skälla på oss. För att vi hade tagit ur hennes tvätt ur torktummlaren, :P men inte fan viste väl vi att man fick ha dom en timme efter att tiden gått ut ^^ och inte fan bryr vi oss heller, för det var sista ggå vi tvättade här, på väääldigt länge ^^ haha ..

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback