Mitt Liv.

- Om Mig

Jag är Blondin. Jag är bruden på bussen som tittar på dig konstigt och tittar snabbt bort när du tittar tillbaka. Jag är nyfiken. Jag är bruden som hör mer än vad du tror. Jag är bruden som hör vad du inte vill att jag ska höra. Jag är pålitlig. Jag är din bästa vän. Ibland är jag snäll för mitt eget bästa. Jag är vaken på natten och ständigt trött. Jag tänker mycket. Jag dömer aldrig personer för bakgrunden eller utseendet. Jag är inte en kaffedrickare. Jag blir inte lätt kär. Men när jag blir kär så är jag kär på riktigt. Jag har svårt att lita på folk. Jag vill för mycket. Jag är lättretad. Jag är envis. Jag är en aning sjuk i huvudet. Jag är inte någon du jävlas med och kommer undan utan att få igen på ett eller annat sätt. Jag leker inte nåt Jag är nåt. Jag är född 15 Aug. Jag är jag. Jag är Marielle upplev mig och döm själv.

116233-446

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback