Mitt Liv.

- Road Trip , Stockholm

Igår drog jag, Sandra och Duffen till sthlm, skulle hämta lite grejer som var kvar där, bl.a kläder, och mitt täcke <3 haha, så jääävla sköönt det är alltså, så nu slipper jag de där jäävla krånglet ^^ haha...

Men iaf, när vi kom typ en lite bit utanför västerås, frågar duffen om jag har med mig nycklarna, och fy fitta faaan, dom satt kvar i nyckelskåpet hemma =/ haha, jag säger då det .. Värsta bomben släppte .. haha, så jag fick ringa eva och hon var i sugtuna, och så skulle man hitta dit oxå :P haha , väärsta "vi bor på landet (8)" haha... men ah, det gick la bra .. =) haha .. kom dit tillslut... sen när vi skulle börja lasta grejer i bilen, frågade jag om duffen kunde backa in bilen, för jag klarar inte det där :P haha, men han vart vrång å sa han skulle bli skjuten å grejer där ute ^^ haha

image498


image499


image500

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback