Mitt Liv.

- Stopet & Saxdalen

Igår var man hem till mormor för att käka kring ett, men fan, fick inte i mig mkt.. =/ haha, var fortfarande mätt och viste inte vart jag skulle ta vägen.. Sen åkte jag hem och lämnade alla mina saker, och fortsatte hem till Sandra och Therese, för att vara tomte ^^ haha, alltid lika roligt fan !! =D haha.. Sen skulle dom dra iväg till johanna och hämta något, och jag stack till Anette för att fira min 5:de jul ^^ haha, orka mer alltså, kommer någon å säger jag ska fira igen, ska jag nacka den ^^

Så satt vi där hemma hos henne, öppnade lite klappar, och snacka.. så började dampet, dampa mer än vanligt, var bara för anette kasta ner sina saker i en påse, och dra iväg, hem till mig, göra lika här oxå ^^ Sen bara till saxdalen ! =O haha, sen satt dom och drack lite å hade sig.. ^^ Spelade öl spelet, men vet inte om det gick så bra ^^ haha, sen vällde det in mer folk .. Kom en till bil med people ^^ haha .. Men jag gick in och la mig i sängen, för att försöka vila.. Rikard tjatade om sin donken mat, som han inte fick .. men han skulle ha den ! =/ haha , så det var ju bara efter ett tag att sätta sig i bilen och åka in till stan ^^ .. Sen käkade vi lite och så. Sen drog vi vidare till stopet i gränges, men vette fan om det sög eller sög =O såå jääävla trååkigt !!! =D haha ..

Körde sen hem pelle, och drog in till stan igen.. Ja, då skulle man vidare till saxdalen igen, så det var ju bara och sova där, ja.. Det tänker jag inte ens ta upp =/ haha .. Men vaknade iaf av att kattfan satt tänderna i mig ! =O haha

   
 

image488

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback