Mitt Liv.

- Va Fan Tänkte Jag Med?

Igår när jag uppdaterade bloggen vet jag inte va jag tänkte med ! :O haha ^^ Jag skrev rubriken, men inget om det .. Tror jag var lite väl trött kanske ^^ haha Men vi kan ju göra ett nytt försöök ..

Igår när morsan kom hem, kändes det som att jag inte hade duschat på en vecka eller något =/ haha , hemskt ! .. Men ah, morsan började att bleka mitt hår, och inte fan skrek jag en enda gång (A) stolt fan.. Sen hoppade jag in i duschen heelt , å så sköönt det var då, har det inte vart på läänge ^^ haha


Idag ska man hitta på något med Sandra.. var ju ett tag sen bara vi gjorde något.. så får väl se vad det blir , hehe .. Jag ville åka till sthlm, och hämta lite grejer, men det ville inte packet ! haha ^^

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback