Mitt Liv.

1 0 3

Fredag ^^
Då vare Fredag igen då =) Helt sköönt .. Och nu har jag lovat Ante att jag inte ska sova mer än på natten .. Annars blir jag så trött ^^ haha .. Jag somnade med datorn i knät igår =/ haha , hade morsan sett mig har hon slungat ut datorn genom fönstret .. haha ^^ Men nu äre så att tanten inget vet =) hehe .. Och det är vi glada över =)

Igår hade man en ganska intressant diskution med Andreas =) Den var nyttig ;P haha ^^ Eller ja , intressant .. Skulle se vart den slutade .. Haha ^^ Och det var lite kul , han gav sig inte .. Ganska trevligt , för det gjorde jag inte heller .. haha ^^

Fick sluta en timme tidigare idag =) Helt fett bra , å skönt fan =) hehe ^^ Hmm , vi hade klarat våra små test vi hade å grejer =) Så vi fick gå för hon var nöjd .. hehe ^^

Har vart å köpt mig lite nya underkläääder =) Och sen nya Beck filmen , Gamen =) Hoppas på att den är liite bättre än dom andra nya , som inte ligger högt på min lista ;P haha ^^ Jag är Beck fantasten .. Så ingen ska säga om nått är bra eller inte , fören jag har sett den :P hehe ^^

       

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback